(helgen) + idag, söndag!

Min helg har varit mysig. Har äntligen fått spela lite innebandy igen med gamla forna lagkamrater, satan va roligt det är att spela på hemmaplan! Satte 2 mål också. Har även hunnit med att vara med min bästa vän varje dag, guldvärt! 
Igår var jag och några i laget på inflyttningsfest hos Evelina i Korsta. Hon bodde litet men jättefint! Var trevligt med lite nya ansikten, dock var dom flera år äldre, men det gjorde inget! Var inte där så länge, åkte hem vid 22.00 och myste massvis där ist. 
Idag har jag inte gjort annat ä varit ute på 2 långa promenader med hunden. En gång själva och den andra gången va bästis med! Måste passa på när det är så härligt väder. 
Nu ska jag föna håret innan jag lägger mig och kollar på några OTH avsnitt. Puss och godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0