haft bloggtorka

Har haft sug efter att börja blogga nu ett tag, så jag ska försöka slänga in ett inlägg lite då och då! Hade en underbar jul med familj och släkt! God mat och fina presenter! Jättenöjd blev jag. Myste med min pojkis också några dagar efter jul!
Nyår var också väldigt bra! Förfestade i stan hos Amanda med mycket roligt folk, drog ner till hamnen innan tolv, sjukt mycket folk! Men det va superkul! Tog 1 bussen hem till Isabelle där efterfesten var! Sedan vid 4 nångång hämtade min bästa mormor mig så sov jag där!
Lovet var jtteskönt, och jag träffade så mycket nytt folk! Nu är jag tillbaka i skolan igen, nytt schema för i år också, tufft, men de kommer gå!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1736712/images/2013/pic_50f2b6f8e087c35d76eac200.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0