Söndag

Jag går mot bättre dagar, är väldigt glad och har mycket att se fram emot nu! Har 1 arbetsvecka kvar innan några dagars ledighet innan jag börjar på mitt andra jobb. Och denna vecka är Gatufesten också, hur underbart roligt kommer inte det bli trots dåliga artister! Kommer nog bli superkul, får hoppas att vädret håller i sig! Sedan händer lite andra roliga grejer denna vecka med, så himla kul!
Annars har det inte hänt speciellt mycket, har jobbat väldigt mycket på kyrkan, går jättebra och har jättegoa arbetskamrater. Har även hunnit mysa med familjen i stöde med fina vänner och god mat i det härliga vädret. Även varit och shoppat med mormor, Tova och Gina! Hittade sååå fina grejer och hade bästa sällskapet. Behöver inte vara mer än så! :)
Nu idag har jag legat ute och solat hela förmiddagen, superskönt. Väntar nu på att det ska bli mat, söndagstacos!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0