Words

Ibland snurrar huvudet till alldeles för mycket, tex när man har sina sömnlösa nätter, då man bara ligger och tänker på allt och inget och är alldeles tom på något vis. Då man ligger och tänker på hur man själv är och hur man själv har förändrats med tiden. Ibland är det jobbigt att inse vissa saker medan man ibland tycker att det är skönt att ha gjort som man gjorde. Ibland känner jag mig vuxen, fin och duktig medan jag kan känna tvärt emot andra dagar. Det får mig att tänka på hur jag vill vara för att stå upp för mina vänner och min familj, för att visa dom att jag är den dom vill att jag ska vara. Men livet är fan inte en dans på rosor, livet har sina medgångar samt motgångar och man kan inte alltid vara den "perfekta". Men jag försöker med hjärta och själ att passa in och göra det jag ska göra för att få dom i min omgivning samt mig själv att må bra. Allt blir bra bara man anstränger sig, och det ska jag göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0