karin, hoppas du är bra annars!!!! *ironi*

blir lite snabbt inlägg såhär på kvällssidan. matchen gick riktigt bra, vann med 6/7-0. en asist. men jag spelade dock inte så bra. de spöregnade ju och jag frös som om jag vägde 30 kg. hövva va kallt de va. så jag gjorde inte så mkt. hehe. menmen. imorgon blir de första spanska lektionen med karin, troja hon hette. hoppas hon är bra. och lär ut lite bättre än antonio. men vi får se imorgon. just nu håller jag på att välja kläder inför imorgon. svårt at hitta bra kläder nu när man typ bara har sommarkläder framme. men visst kommer jag hitta nåt. tror de blir jeans och en tröja, antingen blus eller vanlig. vi fållan se. men nu ska jag fortsätta. sedan blir de mys vid tv:n hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0