vilken dag

förlåt för att jag inte har bloggat idag, men vaknade af nio. måste börja kliva upp tidigt nu för att orka med första veckan i skolan. a men så jag gjorde inte så mycket efter de. sedan bestämde jag mamma och barnen att vu skulle åka till birsta för att kolla på solhattar. melker hittade en fin. ester skulle få låna av sofia och mamma sa att hon hade nåt hemma. själv hittade jag ingen. men tror jag tar en keps bara. enklast så. måste kolla om jag har nån bara. men fick iaf med mej 2 par trosor. ett par vanliga och ett par bikini. nöjd med de! sedan när jag kom hem gjorde jag lite fika så for jag till preem för att möta emelie olivia och julia. men då busade cykeln så kedjan hoppade, både jag och olivia försökte sätta tbx den men nejnej. så ringde mamma , hon ringde till morfar. som tur va han ute och åkte med pelle. och pelle har varit en cykelmekaniker typ eller vad morfar sa. men han fixade den åt mej, vädligt snällt! sedan cyklade vi till kvällsjön och badade. vi bestämde oss för att vara på flytbryggan med väskor och allt för att kunna fikapå den. tänkte inte så mkt mer på de. så vi va där ute på vattnet och badade, solade och pratade. sedan när vi skulle börja packa ihop kom vi på att olivia puttat ner tunnan som ska hålla kvar bryggan. lite sisådär 20 kg. vi fick inte upp den. så jag och emelie började simma med väskan i ena handen. nog bland de jobbigaste jag gjort!!! julia hade en såda tung väska så vi lånade thors plastpåse att lägga väskan i så kunde den flyta lite. gick ju bra de. men hellskotta va jobbigt de va. så nu har man allt lärt sig en läxa. så nu är jag hemma. vilket innebär snart träning. HÖVVA. hehe men nu ska jag ut i solen. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0