avensjuka emlan



emlan blev ju avis när jag hade skrivit om både lina och jenny. så lika bra att skriva om henne åxå dårå. annars blir de ju ett väldigt tjat! men som sagt. du är min bästa vän. vi har alltid kulT. t.o.m när vi sover! asknepigt. men som sagt. finns ingen jag skrattar så mkt med som med dej..ingen. visst..vi bråkar och mobbar varann. men de är av ren kärlek. de vet ja. och du älskar alla mina ord, mina påhittade ord som sagt. du är ju lite wannabe mej med orden. heheh <3 love u. men jag vet inte riktigt va jag ska skriva. de är lixom du och jag. jing och jang. knäppa som få. vi är underbara helt enkelt. puss! MVH julia


Kommentarer
Postat av: drygooooooo

littan småknepig man såg ut på den där bilden då. men den duger väl. kanske :D



btw... eh. jag älskar inte dej? fast jo. fast ne. fast jo. fast ne. fast jo. okejrå. gör väl derå! <3

vill bara påpeka två saker :§

ops. nu kryper riktiga emilia fram... HEHEHEHE.

men du tar mina ord oxå :( :( :(

vi delar på dom <3<3<3<3<3

kult och ops.

okej. var tvungen. satt nån djävul på axeln min.

sen jing och jang. HAHAHAHHAHAHA.

love u. <3

2010-12-14 @ 17:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0