dryg jag är. läs inte. ni orkar bah inte

hallå där kött och blåbär! sean banan här! fast ne. de va ju bara ja! hehe buzzz. NU TILL DAGEN! pos, caps. skit i de. men iaf. tog sovmorgon imorse. klev upp 8. skulle till tandläkarn. gick kalas de. hann bara sätta mej i stolen i typ 2 sek sen vare färdigt. haha. sedan for ja till skolan igen ja. skippade idrotten eftersom jag är försnyld. stackars mej. då fick jag reda på att lennarst hade valt ut mej,sanna och johanna till nå grejs med röda korset. vi ska tydligen vara i idrottshallen med 6:orna och hålla på me någe. sedan ska de vara en fotograf där som fotar oss så ska vi vara med i nån tidning. knep. menmen. lika bra att göra ett! jaja. sen vare lunch. gomat. haha. sedan vare bara chill lixom. hade kemi. sög kotte. men gick undan. får nu sitta mej joel <3<3<3<3<3. kul de! läxförhöret gick kanon de med. kunde allt. tur de.sedan vare bara 2 h med es. dryygt. men nu är jag hemma! fryser som vanligt. hatar vintern. utom jul och de. men de är ändå kallt. aldrig frusit såhär mkt som jag gör iår. kotte. men nu ska jag plugga..

längtar till helgen. hoppas den blir som förväntat! TJIHOO!

juste emlan! aggro påre!! FYFASEN. bah dissa mej på cupen. hehe love u. vet att du inte kan. va ska jag göra? hoppas momma är med all the time. <3

Kommentarer
Postat av: VÄM???

love u juliauns <3 men ja känner inte för fotboll nu -.- hehehe. så ah :D :D :D ledig helg <3<3<3<3 fett najs.

2010-12-06 @ 17:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0