kommentar

anonym om hannes picc (HAHA pick..alltså snopp):
kan du inte berätta om dina förebilder? är så nyfiken :) tack för en rolig blogg!
svar: åh tack så mkt! glad jag blir :') haha visst! jag har någraa..typ 4 st just nu. den första är såklart mormor. världens underbaraste tant. går inte att beskriva na'. hon vet nog redan va jag känner för henne. så ja..mormor är en. sen har jag tre tjejer som bor i matfors..känner egentligen bara en va dom och de är tova. tkr hon är döfin. fattar inte att jag kunde få lite av snyggheten när vi ändå är släkt? får damp på de. haha. sen äre antonia och evelina. också två riktigt dösnygga tjejer. snälla och goa. läser deras blogg. blir inspererad av varje ord som skrivs typ. älskar att läsa alla tre's blogg. riktigt bra. så ja..de är dom. varför vet jag inte..vet bara att jag vill bli som mormor när jag blir äldre. hehe. så..så är läget just nu! svårt att förklara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0