långt inlägg!

nu låter jag bilderna tala lite för sej själv!





inte så mycket bilder. knäppte mer me beas systemis. roligare de. haha.

nu till de jag fick, dock är inte allt med. men jag skriver ändå allt.



*randig tröja från monki
*bh och trosor
*andra glee filmen
*2 par enkla linnen
*örhängen
*smikn,parfym
*2 innebandtpannband
*nagel tjoffs



*lila stor resväska
*tavla
*mini volymtång
*ashärlig stor tunika med detaljer på axlarna



a min nya bbbbbbby. dock vill inte bilden rotera så ni får kika på snedden ist! asball mobil iaf!


de som inte va med på bild:
*700:-
*presentkort
*handdukar
*armband
*andra örhängen
*ringen


tror de va allt. aja. de va de jag fick. riktigt nöjd iaf! nu ska snart mormor och gina komma hit och äta. mys de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0