min kväll

hallå där kött och blåbär. typ. matchen gick inge bra fast ändå bra. förlorade med liten marginal må jag säga. riktigt duktiga va vi idag. stolt över mina tjejor. efter matchen stack jag hem, åt, fixade mej osv. sen for jag till elin..där va amanda. kult de. gick och köpte godis och drica på preem. bara massa toka. sen gick vi hem igen..så kom mandi,oscar,alle,ted och joel w dit. blev lite skoj dårå. sen vid halv 11 kom momma min och hämtade mej. love u <3 finns ingen som är så rar som momma! gojänta. a så vi for hem tiill mej..hämtade lite stuffs och sen for vi hem till momma. busa lite med alice..mormor stod i dörr öppningen och jag stod bakom. haha sen hoppa jag fram efter en stund. lite gla na blev dårå. ehheh tjöt som en jävel. söt hund! annars har vi bara kollat på paradise hotel. kult. såg att emanuel vann. jaja...nu ska jag slipa. såg att vi hade fotboll imorgon. dööö fotboll döööööööööööööö. orkar inte nu. kör innebandy ist. menmen. lär ju inte bli så dårå. får även se hur bena mina är. riktigt ont irom efter matchen. kämpade på som attan. men jaja. nu ska jag chatta med mina vänner. hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0