uppdaterar bara

sitter med en billys i min famn. sitter fint de. fast inte så bra för smulan min..men hwo gives them? inte jag iaf. haha. nyss va tova här och duschade. den pöppan. robin hämtade na precis. så ja..idag då? vet inte förrns ikv. då lär jag vara med eline ftersom she ask me. får se om mallan kanske kommer med åxå. vi får vällan se.

imorgon äre nyår vilket ska firas! hade planerat att fira med mallan..men då blev vi lite fler! kalas. så de blir jag,mallan,linnea,johanna och madde. kult. sen sover vi alla hos malin. men jag lär väl berätta mer nästa år va vi gjorde! heheh. kul jag är. men aja..vi hörs!


Kommentarer
Postat av: emlis semlis

who* gums<3



men ha så kult på nyår!

2010-12-30 @ 17:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0