typiskt julia mårtensson!

idag va de väl som vanligt på skolan, oj jag glömde skriva hej , hej allihopa :)
jag skulle ha gått på dansen ,. men de blev så mkt efter skolan. sen va de ju träning, jag älskar ju träningar förutom vissa... de är när julia mårtensson från klass 7B sa göra illa sej, de är typ bara jag som ramlar och gör illa mej. jämt borde banta så jag slipper vara så klumpig hela tiden! och imorron ska vi ju till hassela , hur ska de gå till? kan ju inte böja de utan att vråla som en stucken gris. aj på söndag MÅSTE jag vara med. aldrig att jag kommer undan från de. nono. men nu ska jag snart slipppa :)

adios


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare :/

du skrev aldrig att de va knät du gjorde illa.. :p

2010-03-18 @ 21:35:03
Postat av: julia

haha ojdå

2010-03-19 @ 20:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0