dagen

volleybollen gick inte alls som vi tänkt. men kul hade vi! jag kan erkänna att jag tog de lite väl seröst. men de va bara för att jag verkligen ville lyckas med de. och inte bara fotbollen och innebandyn. menmen. vi hade kul iaf! de va egentligen de viktigaste! vann mot sörberge. och om vi bara hade höjt oss ett snäpp hade vi vunnit dom 2 andra med. men de gjorde vi inte. men vi va riktigt jämna med dom andra. andrea, tom littzells (stavning????) syrra va så gullig mot oss. och så snäll. hon gick och köpte kaka och bulla till oss alla. men jag åt inget. åt för mkt sallad. heheh. men gulligt ändå! tom är väldigt lik henne :P hehe. aja. sen åkte vi alla till skolan utom johanna. vi hade ändå inget att göra hemma så vi for dit. hade ju ändå slöjdprov. när vi kom tillbaka hade man iaf trott att man skulle bli lite mer välkomnande tillbaka. men ikke. vi hade so..med en vikarie. SUR SOM FÅ! men hon hade tydligen huvudvärk. men ändå. vi är elever. kan väl  försöka vara lite trevligare mot dom? behöver inte ryta på som satan bara för att vi kom in och skrattade lite och pratade om hur våran dag va? herrejesus. sånna människor kan gå riktigt på nerverna. sedan hade vi svenska och slöjd. sen gick jag hem. fikade medans jag gick. gott de. nu ska jag göra lite matte och sedan är de träning i luckstas storhall. kommer kännas skönt. när man är slut och har brutal träningsvärk i benen. heheh love it. nu ska jag fortsätta dryga med min cp moster tüva lisa ja. hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0