dör lite nuja

sitter och gör engelska läxan, om narnia. KYSSMÄ va tråkigt och jobbit. vill bara bajsa och torka mej med de pappret. nog om de. jag och mormor fick gratis lunch idag för vi va så snygg! inte varje dag de inte. heheh. annars har jag bara sutte och samtalat med goa pojkar på facebook. riktigt kul hade ja! HAHA. och tova kan ju slicka sej i brunögat sitt. hehehehheh. jag vet att hon gillar mej för den jag är. du behöver inte säga ett tovis! men nu måste jag göra klart detta. vill vara klar innan jag kommer hem. och är bara på första uppg. att skriva en sammanfattning av filmen. DÖÖÖÖR. sen är de typ bara 7 frågor till:) HEJDÅ SYNS PÅ TRENINGEN TJEJER! a inte ni andra. bara dom i mitt lag lixom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0