glachej

a tjaråå! idag är jag så jäkla bussugen! horribel. hehhe. nej. kul de! iaf idag ska jag sälja grejer eller ja, fika och sånt med både laget(fotbollen) och klassen. kommer nog bli kallt. men roligt. om man är med rätt personer dårå! a sen direkt efter blire match! LOVE MATCH!!!! och om vi spelar som vi gjorde på träningen igår kommer vi lungt vinna. herregud vilka küngar vi va igår assåe! håkan va verkligen paff! enligt mej dårå. men ja. jag ska sluta dryga. hehe *fniss*. just nu sitter jag och väntar på att emilia ska bestämma sig. ska hon med eller inte??? jag vill, men hon lär ju frysa den pluppen. får ta med mej ett minielement troja. vore nått de! menmen. nu ska jag klä på moi! sedan knatar jag fram på byn, troligtvis i täckbyxor! ASSNYGGT. men varmt. ehejehehe hejdå. KOM PÅ MATCHEN MIN TKR JA!!! börjar 5 troja!


Kommentarer
Postat av: lina

men du täckbyxor är ju bäst, tveklöst. varmt och gosigt. ingen orkar väll ändå bry sig om hur man ser ut om man håller på att frysa ihjäl.

2010-11-28 @ 14:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0