gott nytt jul

med mat i magen sitter jag här, och har nada to do! hehe. idag va jag faktiskt mycket piggare än jag va igår. superduper! mer bilar har de vare åxå. kalas de. hehe jag har fastnat för en küng låt! sean banans gott nytt jul! ÅH LOVE IT! kommer ut på fredag. då kommer jag poppa som sätan. heheh. asbra. måste bara berätta att de är en asstor örn här på tippen. vi har sett den sen i måndags. "mäktig" fågel som mormor säger.
kom en gubbe förut och berättade att jag inte hade kunnat få en bättre mormor. är han dum eller? som om att jag inte visste de lixom. karlar vettu. nötar allihop. haha skoja. men nu ska jag sluta blogga och se på fågelskådning! nejmen hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0