hemma

hooome. vi hade de iaf riktigt mys igår. dock levde min mage i sin egna lilla värld. vet inte vad som har hänt på sista tiden. tror jag måste sluta med godis, för den gillar verkligen inte de. så ska inte äta de nu på aslänge. men vi hade spöktema igår typ. haha. hade musik,godis,bål och massa annat. vi tre sov på två madrasser. HAHAHA. va ju..skönt. jorå de funkade faktiskt. spelade google eyes eller va de heter. ahhaha. askul. fast de är bara de när man har på sig glasögonen. hehe. åsså spelade vi alfapet. fast de va då min mage va som bubbligast. så jag va sämst på de. men de gjorde ju inge. sedan lyssnade vi på en asbra ljudbok. "dockornas hemlighet" den tyckte jag iaf va asbra!..bara att jag somnade lite då och då. hehe tur vi hade vakten emilia som såg till att inte jag och hanne somnade. då lät de ungefär såhär om man blundade:

e- ÄR NI VAKNA????
j- ja..
h-ja..
e- (petar på ögonen våra)
j- MEN JAAA, JAG ÄR VAKEN
e- bra :)
h- JAG MED!!!

typ så lät de ibland då. fast de va lite komiskt över de hela. emilia tyckte de va askul. så hon garva ju på som vanligt då. då hänger hanne på att fnittra till. hahahah. goa väninnor man har. men ja vi hade kul vi! annat kan man ju inte säga.

nyss va jag, mamma, ester, mormor och alice ute och promenarade. mys de. fast de va kallt.

åsså hade mormor med sej min barndom som hon skrivit ut, vet inte om jag är så nöjd ändå. känns som jag bara har babbla på med nåt. de är inte ens fint. och jag vägrar att ha G på dedär. jag satt fasen i timmar först och tänkte ut de. sen satt jag i 4 timmar och gjorde den. men ändå. bara för de kommer de bli kotte av allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0