KOTTEFNASK

igår la jag mej med ett icke leende på läpparna. vakande inte heller med ell leende på läpparna. nu är skolan slut och jag har haft en skitbra dag rent ut sagt! askul.hehe. lina blev lite smått sur på mej förut bara för att jag pratade nåt ord med mamma en snabbis. fast jag vet att jag inte gör sånt så de va ett undantag. och jag vet ju att lina gillar mej lika mkt ändå fast hon inte vågar erkänna de. eller hur lina vännen???? jaja iaf nu ska jag plugga lite. sedan ska jag och malin gå ut och gå. lär ju ha våra stunder.

mamma hörde att jag börjar bli förkyld. VILL INTE. de ska alltid komma när jag längtar efter nåt. nu äre innebandy på söndag. 2 matcher. jag ska vara med vare sej om jag är sjuk eller inte. JAG MÅSTE. ska göra allt för att inte bli sjuk. tror jag hoppar fotbollen imorron bara för att bli frille. JAG SKKKKKKKKKKKKA! så nu vet ni de. ska plugga nuja. hej

Kommentarer
Postat av: lina

klart ja gör, men det va ju även första och sista gången du gjorde så. inte sant?

2010-11-08 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0