SNÖBOLLSKRIIIG

köng dag på skolan. massa skratt, snöbollar och sånt. haha. de sämsta va väl nytt val på elevens val. allt sög. så jag tog innebandy. och självklart va man tvungen att vara kvar efter valet, man ba, KYSS MÄ. tur man va i närheten av tussen. åkte hem med henne,malin, emma och sebbe. haha. sedan ska jag träna. känns skönt. och kvällen hoppas jag bara blir kanon! snöbollskrig här på tallis. HAHA kan de bli roligare? jo de kan de men jag tkr de ska bli rätt kul ändå ja. jag ska mula. nej va elakt. jag ska bara kasta bollar ja.som kommer typ 2 meter bort från mej? hehe. menmen. ska iaf bli kul. hoppas de kommer massa folk. hehe. lite extER eller? exter emilia, exter. men nu ska jag inte skriva mer. ska göra mej redo för träning ja :) hörs väl?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0