snoozzzzzzzzzz

ingen bra bloggerska nu inte. men känner att jag hellre spenderar tiden med familj och vänner än att blogga nu när de är lov. men idag har jag iaf varit med emilia. haha. började med att hon kom hit vid halv 2. åt lunch. gick upp och kollade i skolkatalogen. vilka sötingar vi har i sundsvall alltså. LOVE. a sedan bestämde vi oss för att vila en LITEn stund. så jag slog på alarm på 1 timme. lät ju lagom tyckte virå. a när vi somnade va den kvart i 3. när vi vaknade va den kvart över 5 troja. hheehheheh. då hade julia varit i farten och tryckt på snoozern i typ över en timme. och inte kom jag ihåg de heller. haha lite vi dog. men skönt vare. sedan garvade vi lite till sen for hon hem vid 7. så då for jag till malin som va med hanna. vi gjorde inget typ. kollade på innebandy. AIK-HELSINGBORG troja de va. a AIK vann. brade.  sedan for jag och hanna hem vid halv 10. så nu har jag kollat på jersey shore och jackass. askul! haha pigg är jag åxå. inte bra!!!!! men lär nog somna om ett tag ändå. ska kika unt lite här nu innan jag springer till min skönhet. sängen! hehe godnatt lovar att skriva minst ett inlägg mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0