alice älskar mej!!!!

nyvaken. ligger i soffan med min älsklings alice. hon har varit på mej hela morgonen för hon vill att jag skulle vakna. hur söt är man inte då. till slut va jag så kissis så då vare bara att springa på toa, sen till bebisen min. åh så glad na blev. synd att de inte är min hund. men jag lådsas att hon är de. hihihi. hon ligger intryckt mot mitt ben och slickar på mej. de betyder att man gillar en, för er som inte fattar sånt! nejmen. vi busar lite med. jag drar henne i skägget och hon biter mej. löst alltså. ahha vilket struligt inlägg men de fick bli så nu.
ikväll ska jag och malin hitta på bus. vi lär hitta på roliga saker med.. hehehhehe. men a. nu ska jag pussas lite med alice. så hörs vi väl sen. hejs!



ett hjärta till mina älsklingar, mormor och alice. vilket underbart barnbarn du har mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0