städtanten på G igen..

jag och mormor tog en promenad hem till mej. de va mysigt att gå gamla spåret. alice gick lös. lite glad där då. träffade kicki och håkan åxå. med ludde solklart. så söt! sen när vi kom hem började jag städa. de känns härligt nu när de är fint där. sitter nu och väntar på att malin ska skicka ett sms om att hon är påväg hem. hon är hos sin mormor i östersund. den råttan. menmen. hon kommer troligtvis hem vid 8. de måste hon. ska duscha och fixa mej sen. malin ville att jag skulle sova där. blir sugen på de. vi är ju typ bara med varann på skolan annars. men jag sov ju hos mormor inatt. men jag ska höra med mamma först så jag får. så vi kan umgås. men de kommer vi göra ändå. hehhe. ska plugga lite hk snart åxå. prov på tisdag. juste kom på att jag har utv. samtal då åxå. jippi. fast ne. eller de är okej. men a. nu ska jag ålugga lite och prata med min kära moder. kanske skriver ikv eller nåt. gör jag inte de sover jag hos malin. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0