majbrasa

Nu är jag hemma från brazan! Kul men iskallt! Va rätt mkt med folk där, och många småbarn som smällde smällare! Att föräldrarna vågar låta dom skjuta, dom står typ 1 m från smällaren med! Hua.
Tror iaf att vi tjänade ihop rätt bra med päningar med! Kändes som så iaf! Och kul hade vi med, men alla frös som nå kottar! Haha. Va iaf en riktig vinnare på lottodragningen ja! Haha jämt gåre bra för mej! Vann en grill,biltvätt,sjal,reggae skiva,boss keps haha passar ju bra på moi!!! nerå, skjorta typ de? Vet inte om de va nå mer. Men typ de vare jag vann. Mamma bidde glad för hon fick ju de mesta som jag vann, hehe. Nu ska jag se film! Bjöppar på bildisar:
LOVE JOOO
kol chej

Kommentarer
Postat av: toffs

Den där posen har vi sett på varenda bild nu ;)

2011-05-01 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0