min skrattdag todaj

Idag kan jag inte säga annat än att jag har SKRATTAT så sjuk! Haft riktigt roligt med Sanni,Jocke,Jonas och Emil! Emil va klockren hela lunchrasten. Oh jises va jag skrattade. Tårarna smög ju fram lite då och då + krampen i magen. Haha pain in the ass!  ont gjorde de efter massa skrattanfall gång på gång. Men de va de värt! Dock i slutet av dagen blev de allt sämre. Sjukt less på syslöjd just nu. Allt går åt helvete. Inge bra betyg där iaf. Men jag orrrrkar inte bry mej om slöjden nu. Ska plugga biologi och sedan åka moppe med snyggingen. Fettish nace!
schnöggging man ä

Kommentarer
Postat av: Johan :)

Vem är denna ''snygging'' då :)?

2011-04-19 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0