stöde marknad

Mamma hämtade mej hos Hanne vid halv 1, sedan hade jag en kvart på mej att fixa mej eftersom vi skulle på stöde marknad en snabbis. Väl där kollade vi lite, småttingarna fick åka lite karuseller, såg massa folk, köpte saker och efter typ 1 timme for vi hem! Sen dess har jag duschat, ätit och suttit vid datorn. Ska bara ta det lugnt ikv! Lite trött xD Hehe. Ska fortsätta sitta vid datorn och lyssna på älskade JB och se film! Mest JB, han är bäst. Helt ärligt. Puss på han, gullet.
träffade min älskade på stöde marknad idag! Fick lite ögonkontakt ;)))) Jag blev dökär!

Kommentarer
Postat av: guess???? ;);)

Men din blogg kommer bli en JB blogg -.-..-.-.-.-.-.

2011-08-07 @ 23:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0