ikke snykk

Jag har haft roligare på skolan och jag har dessutom burit något snyggare än t-shirt och adidasbyxor :) MEN...Idag va ett undantag. Varit ute halva dagen och inne halva. Må ju säga att innelekarna var roligast! Familjen Olsson va höjdpunkten! Herregud vilket ös vi hade. Haha! Annars har det inte hänt mycket. Morgondagen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Brännbollstunering hela dagen. Nja, inte min bästa sida men vi får göra de så bra som möjligt! Kom tydligen i Johanna och Hannes lag. Så, ja vi får se hur det blir! Nu ska jag snart äta middag och vid 6 kommer min trogna vän Hanne på mopeden och så åker vi på träningen. Lol

Kommentarer
Postat av: getny

hej gullsnöre :D hahah, måste bara säga att bästa träningen idag på länge! hahha. <3 älskar humorn grymt mkt ;)



hahah, tack och bock för mej :D<3



2011-08-23 @ 21:55:01
URL: http://mittkuligaliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0