Min underbara julafton!

Igår, ja alltså jag hade en hur bra julafton som helst! Och då syftar jag inte på alla presenter (som förövrigt va jättebra!) utan allt annat runt omkring. När man kollade på Melker och Ester när de öppnade paketen, ögonen va hur stor som helst, leendet på läpparna och skriket som kom när dom insåg vad de va i. De va nog de bästa på hela dagen! Lyckan liksom. Sen såg man alla andra, hur glad som helst, hela tiden. Helt grymt att se. Jag mådde sjukt bra! Och till alla paketen så är jag supernöjd! Så tack alla jag fick utav! (Var i stöde hos farmor och farfar på dagen, på kvällen va vi hos mina kusiner med mormor och morfar)
*storstads-påslakan
*underkläder
*kanske jordens skönaste vantar!
*berlocker till mitt armband
*3 nagerlack
*smink från make up store
*webcam
*parfym
*iPhone 4 vit
*2000 kr
Jag är mer än nöjd över dagen! Så himla braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0