glader i choklader

vilken jävla grym match! olalalallalalala jag är asglad! spelade 2-2 mot ankarsvik. dom har vi alltid förlorat mot typ. men inte idag. vi spelade asbra. även fast vissa saker inte va så bra men annars va vi grymt duktiga. hua va häppy jag är. spelar vi sådär på cupen kommer vi gå långt tror jag! dock gjorde jag illa knät..så har lite småont nuja. men ska nog gå över snart.
när man kom hem fick man gomat. grillat. mööööms. sen nu ska jag äta cheesecake som finns kvar. lyx på hög nivå. ahah nejmen. måste plugga lite med. så vi hörs. hejdå :D
haah flummbild på essa. men typ så glad är jag nurå ;)

Kommentarer
Postat av: hanne

men något söt hon äråååå ♥

2011-02-27 @ 20:00:21
URL: http://hannearnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0