bra val

skolan idag va långsam. men ändå okej. kände att jag gjorde smarta val. hade iaf första bildlektionen. superkul! ska göra de allra bästa för att få högt betyg i de. skulle vara skoj. sen vare dax för nytt val i EV. fanns bara tråkiga saker denna gång. inget som verkligen locka mej. så jag tog läxläsning. tänkte att jag ska plugga på med matten där. vill ha ett G iaf. så de ska jag göra. kändes bra ändå att jag valde de. så nu ska de kämpas på! efter de va slut gick jag och emlan på ica och köpte varsin chirrepåse. haha. måste ju ha gottis till kvällen! sen for jag hem..nu har jag nyss ätit lite mat och snart blir de träning. HÄRLIGT eller vad? sen blire mys med min semla. kanske låter..GOTT? ja blev svaret. men vi hörs senarerå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0