kämpa

hela eftermiddagen har jag funderat och funderat..men nu är jag klar. jag SKA gå ner i vikt. men jag vägrar att "banta". jag tänker tänka mer på vad jag stoppar i mej. ska tvinga mamma att ge mej godisförbud nu. jag ska träna regelbundet och jag ska göra allt för att ha en hyffsad kropp till sommaren! och nu är jag så jävla less på att bli dissad pga min vikt. nu jävlar kör vi! jag ska inte ge upp. även om jag vet att de kommer bli skitjobbigt! men de kanske lönar sig? ska iaf försöka..mer kan jag inte göra. ska försöka peppa mej själv åxå. nu ska jag verkligen inte ge upp. kan kan inte. vill inte. och ska verkligen inte.


ILLLLA!


Kommentarer
Postat av: lina

nu tycker inte jag att det är illa alls men mår du dåligt över det så säger ja inget om det. ha ett litet tips i alla fall, jag äter åt helvete för mycket gosaker på kvällen och när ja inser att det är galet så sätter ja upp en regel som går ut på att innan jag får ta nått smaskens så ska ja äta en morot. dels så blir man lite mätt av den men framförallt så tar det så förbenat lång tid att äta upp skiten så man tappar liksom suget på nått annat. funkar toppenbra. :) men ja hävdar ändå att du är fin precis som du är. fast att va nyttig är ju aldrig fel heller.

2011-01-10 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0