lina som mentor..IM HÄPPY

nu är jag hemma efter första skoldagen. ska jag vara ärlig så hände inget roligt alls..utom en sak. vi fick nya mentorer. jag blev GRYMT överlycklig av att vi fick lina <3<3<3<3<3<3<3<3 åh hela jag måste ha sett ut som en sol. de va riktigt skönt..för henne kan ja ju prata med som jag gjorde med malin. så de är kanon! sen fick vi en till tjej..eller kvinna rå. Martina hette hon. kan inte direkt säga nu hur hon va..men hon verkade snäll iaf! så nu får vi se hur detta kommer gå! kommer nog gå kalas!!!!! hade nog önskat att vi skulle ha lina i nåt ämne..hade vare kulT! menmen. nöjd ändå ja. efter skolan kom jennie och hämtade mej och tezetuz hehe. så for vi hem till dom först och sedan vidare till moi! hade lite fruktstund med knattarna haha. sen va jag och tuzan så trött så vi vräkte ner oss i soffan! fett med chill asså! HHAH nu är jag lite väl trött känner jag. men jag ska snart äta..och plugga troja..lika bra de! men vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0