match i hudik




åhh..äntligen hemma..förlåt att jag inte har bloggat på hela dan..men har ju först och främst varit med semlis. vill inte blogga då direkt. mys vi hade iaf! love u. sen åkte hon hem vid 3. då började jag göra mej klar...vid 4 hämtade vi upp mallan och mormor. brallis va med åsså. haha sötis. på väg till matchen va alla som nå dönickar. haha. malin slummra till! såsöt. jag och gina satt mest bara och slöa typ. men efter lite omständigheter va vi franme vid hallen i hudik! mötte hudik åxå troja. kan ju inte direkt säga att jag är nöjd med va vi gjorde. vi spelade faktiskt rätt bra..men alla slarvfel gjorde att dom vann. vilket va väldigt surt. men redan påväg hem va allt på topp igen! vi asgarvade allihop i bilen! haha mamma är ju halft störd hon med. inte konstigt att jag är en nöthjärna då inte ;) haha. halv tio kom jag hem. duktigt kissnödig va man ju med. såg stjärnor när jag satta mej på toasittsen! så skönt vare! samma sak vare på vägen dit. något har hänt med min blåsa. måste ha krymt nå enormt! kissis hela tin. jobbigt värre. imorgon äre fotboll. DÖÖÖÖÖÖ va jobbigt att kliva upp. haha. jag är slut redan nu..kommer vara de imorgon med. kulT. aja. nu ska jag mysa vid tv:n ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0