sjuk match!

äntligen hemma efter en helt SJUK match!värsta jag varit med om haha. men vi fick som sagt prova våra nya matchställ! röda och snygga!

redan i första period blev dre massa strul. vi fick en massa utvisningar mot oss. så byterna och allt dedär krånglade. när sådant händer blir vi väldigt ofokuserad och låg därefter under med 4-0..i andra perioden blev de mer utvisningar..men vi kämpade allt mer. linnea fick ju domarna emot sej..vilket inte är så bra. så hon blev avstängd från resten av matchen..och de straffet ( vilket va egentligen 5 min ) de fick hanne stumpan sitta av. hua. men sen blev vi nå jävulskt taggad så vi gjorde 3 mål till! matchen slutade därefter 6-5 till oss! underbar hämtning! grymt duktiga..allihop! så vi gick alla hem med ett leende på läpparna!

målgörare:
1- jag
2-erika
3-erika
4-jag
5-emelie
6-issa

tror de va så iaf! riktigt stolt över mitt lag! LOVE U GUYS. haha om man nu kan säga så x) aja...min kväll kommer bli hemmakväll med kemipluggning ( prov på måndag ), handboll och dator! mysigt värre. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0