träningssugen

sitter hemma hos momma nuja. jag..själv gick hit! så fucking bra gjort av mej! eheheh. min hasduk gick från svart till vit..typ. hahaha. askallt. men de gick! så vi har bara myst här i soffan och kollat på skärgårdsdocktorn! mys de. snart kommer momma hem från jobbet åxå. då blire att hjälpa na med maten. de gör jag typ jämt nu för tin! kult ju! så de ska jag göra om ett tag. sedan tror jag att jag och gina ska träna! inte för att jag är sugen på fotboll men GRYMT träningssugen.. så jag tror jag tvingar ungen med på den. hoppade de blir styrka/kontidions träning. HAHAHHHAH assugen på de! men jaja. nu ska jag kika lite på datorn ja! hörs väl senare ikv!


mina söta små pinglor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0