grattis morfar! ♥

skolan har förövrigt varit bra. men den har ju sina brister, tyvärr. men iaf. ja som några märkte så hade jag klippt mej igår. veronica va så snäll så! hehe.

hade ju kemiprov idag med. gick åt helvete. fyfasen. ska göra om de på måndag har jag bestämmt mej för. haha va inte ensam om de.

efter skolan gick jag hem med johan,sebbe och ture. haha vilka cpbarn! men kom hem oskadd iaf! . när jag kom hem hade jag fått post! WIIIE mitt bankomatkort hade kommit. asglad! så nu ska vi fixa leg och ladda på money på kortet så är jag redo sen!

ska snart äta gomat. lasagne (Y) efter de troja jag ska ut och springa..lika brare. springa av massa skit. skönt de! så vi hörs väl efter de!

och förresten GRATTIS MORFAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0