svar på tal

Postat av: Klara

Hallå där! Tycker din blogg är supärtrelans! Snygg är du med! Kan du inte beskriva deej? Tex, utseendet? Hur tkr du själv du ser ut? Vad vill du ändra på?

2011-07-15 @ 00:30:31
Svar: Tack så mycket! Glad jag blir! Oj, hur jag ser ut..Jag kan ju inte direkt säga att jag är supersnygg och perfekt åt alla håll och kanter. Men ful är jag inte heller. Visst finns det dom som tkr att jag är skitful, men de bryr jag mig inte så mkt om. Jag är ändå nöjd med mig själv, även om jag skulle vilja bli smalare, ha domdär perfekta tänderna som jag snart får osv. Men jag tkr ändå att man ska vara nöjd med sig själv, man tjänar inte på att gå runt och kritisera sitt utseénde! Så tkr jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0