aggna och semlan

nå knas på bloggen min. men jag löste de som tur va. men idag har jag iaf vare med semlan och aggna. skoj de varå. sen lura dom mej att aggna hade värsta snygga grannen. men pyttsan. men de va ju kul ändå. fick ju va i förrådet och busa mä pojkarna. haha jag dog. sen blev jag ju kär på nytt. aggnas ena hund, thea. vilken gobit. jävulskt nära på att ta mäna hem. hua va söt. jag ba myyyyys. sen for jag hem när semlan åkte. så nu är jag hemma. har äte mat har jag gjort å. sen kanske de blir emelie? eftersom att jag inte kunde sova hos aggna så biddere inge mer idag. men de tar vi igen snart, hoppas ja! hihi. men ne. inge bloggsugen ja inte. hejdåå!
fula <3<3<3<3<3<3<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0