en dag på stan med Sanna!

Nu är jag hemma från en underbar dag på stan med Sanna! På bussen in satt vi med Fredrik, hade väldigt roligt! Fick även ett jättefint paket av sanna! SÖT HON ÄÄÄÄR! När vi kom fram gick vi och kollade runt lite, fick lite damp för att jag inte riktigt hittade de jag sökte..Men fick med mej nånting som jag behövde iaf! Åt lunch på donken, delade på en supergod äppelpaj som efterrätt :D MUMS sa vi! Självklart satt vi och skrattade åt folk som gick förbi. " Hej här är de minsann snälla tjejer " typ. Haha men kul va de! Sen kikade vi lite till och vid 3 åkte vi hem eftersom Sanna skulle med bussen igen vid 5 eftersom hon har träning. Men jag hade grymt roligt jag! Detta fick jag med mej hem idag! Nöjd med de jag köpte iaf!
Ps! mobilbilder eftersom att Tova har min kamera!
En bh, Cubus
leggins med mockadetaljer, H&M
Presenten jag fick av Sanna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0