bra träning xD l0l

Mitt i plugget fick jag fin besök här hemma! Min lilla bäbis kom och skällde lite på mej. Fick lite pussar också!
Träningen var en riktigt bra träning idag tyckte jag! Va inblandat lite fys,bollkontroll samt innebandy! Jag hoppas alla har ont i benen, skulle va fett kul. HAHA! Sådan träning bör vi ha 1 gång i veckan. Kul var det iaf! Det är dött hemma hos oss just nu vilket tyder på att jag har tv:n för mej själv, hur najs?!? Tänkte väl, ska iaf se klart programmet sedan gå upp och mysa! Godnatt homies!
OCH BTW, Emilia lät rolig idag <3

Kommentarer
Postat av: milis

Bara fatt gud kände för att ta ifrån mig rösten nu också...... känner mig oälskad -.-

2011-11-14 @ 23:01:50
URL: http://emiliaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0