det känns så bra! Det är så mej!

Har haft en riktigt rolig dag idag! Som jag trott! Har skrattat som aldrig förr. Va på Åkersvik först. Där vill jag verkligen gå. Tyckte de verkade superbra där och alla verkade jättesnälla! Trivdes i sisådär 2 timmar :')
Sedan gick jag,Sanna och Moa till Västermalm, åt lunch. Sedan hade dom live musik inne i entren, HAHA. Träffade på Linda också, så hon följde med oss hon. Satt och lyssnade på något vi inte alls va intresserad av, de enda man kollade på va killar (a). När allt va slut träffade vi äntligen Hogge! Åh vilken härlig plupp. Han gillade jag iaf, trots att han retades lite. Men cool som man är tål man ju skiten! Men jag tyckte det va trevligt iaf! På bussen hem hade jag oturen att få de sämst jäkla sätet på hela bussen. Vart jag än bytte så va sitsen trasig -.- Men de gick ju de å! Nu har jag nyss ätit och degar nu i soffan och har precis....?  ------> Sökt gymnasium! Känns så jävla bra, än så länge. Nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: linda skjevik!

HAHAHAHAHA KILLAR VARE JA..! TURKICH♥

hängde du med nått på tekniken? :o det gjorde inte jag..xD♥

2011-11-23 @ 20:26:48
URL: http://vannerforevigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0