kanelbullens dag

Åh va skönt att vara hemma säger jag bara! Va inne i stan vid 3. Har varit med Malin och Johanna eftersom hon joinade oss, superkul! Vi har mest gått runt, kollade på second hand affärer men de fanns inte mkt som föll mej i smaken. Ist köpte jag en riktigt snygg,fet halsduk på H&M som jag är väldigt nöjd med! Vinröd är den. Kan dock inte visa bild eftersom slarviga Tova har lånat min. Annars har vi bara gått runt, träffat folk xD xDxD;);) LOL. ja. Efter ett tag stack Johannis, jag och Malin drog vidare. Hon klippte sej och de blev supersnyggt! Efter de va de 45 min kvar tills bussen kom så vi gick på donken för att äta nåt eftersom kl då va 7 och vi kom in 3. Fett hungrigaaa! Sen åkte vi iaf hem! Trötta men glada! Nu ska jag hitta en bra förrätt tills på lördag sedan ska jag duscha och sova! Fasen va skönt! Juste, bullen jag fick av mamma måste jag ju förståss äta ;) Puss mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0