som jag trodde

Skolan idag va rolig! Slapp Monica på engelska, fick gull Gunilla ist som va ytterst roligt! Spanskan var rolig den med! Haha. Slöjden gick bra, dock blev jag inte klar men nästa måndag blir jag garanterat klar!
Nu har jag försökt plugga biologi, men vill inte riktigt. Ögonen är tung och jag vill bara gosa ner mej under täcket och somna. MEN..jag måste plugga så därför ska jag göra de nu en stund, sedan är det träning! Åh va jag längtar till helgens match. Ska brinna hela jag. Ska grina fatt jag har kämpat så mkt. Så sugen är jag på att spela match. Åh söndag <3333
Nej nu ska jag sluka ner mej i biologiboken som luktar förjävligt illa! 
Åh va jag saknar!

Kommentarer
Postat av: getny

hahha, äre min blekfis till arm som är närmast din?? x) hahhah dör va blek jag va!



och du behöver ju inte lägga näsan i boken och sniffa på'ren ;))



kyss

2011-10-10 @ 19:30:05
URL: http://mittkurligaliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0