TRÄNINGSMATCH

Va nyss på träning, fick lite panik när Linus och Issa åkte hem och en halvtimme efteråt kommer Hanne och hämtar mej och då hade jag precis ätit :) Va roligt. Men de löste sej galant! Hanne kör ju nå fruktansvärt roligt, haha! Skrattade hela vägen. Lol. Träningen gick bra den med, rolig faktiskt! Malin den stackaren halka på Hannes blad så hon bara flög upp, HAHA usch va elak jag va som storgarva. Fick även reda på att vi ska spela träningsmatch på söndag i Skönsberg, taggad eller? JAAA! Åh va roligt. På med kaptensbindeln bara!
Nu ska jag göra lite spanska eftersom jag blev våldgästad då jag skulle göra den, sedan ska jag se idol som jag missade! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0