Malin ❤

Att vakna upp gråtandes händer mig så fruktansvärt sällan, men idag gjorde jag de. Jag tror jag aldrig har drömt så sjukt jobbig dröm som jag gjort inatt, den lämnade mig aldrig. Jag led genom allt. Fyfan!
Jag förlorade min bästa vän. Malin bara försvann ur mitt liv. Min andra halva, hon som vet allt om mig, hon bara lämnade mig ensam kvar med alla andra. Jobbigaste drömmen jag drömt. Det gjorde ont i mig fast jag sov. Jag har grinat i sömnen. Har gårdagens mascara utsmetat runt ögonen.
Jag blev så himla lättad när jag vaknade! Hatar mardrömmar! Och jag älskar min Malin! ❤


Kommentarer
Postat av: möglin

Och ja älskar dig dig dig <3

2013-04-03 @ 12:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0