Onsdag

Idag var det onsdag igen, tiden bara flyger förbi! Känns som att jag inte hinner med någonting alls. Är trött, stressad och har så himla mycket i skolan. Vi hade matteprov igår och det har helt seriöst aldrig gått så fruktansvärt dåligt som då, jag klarade bara första uppgiften på hela provet? Och ändå hade jag försökt förstå allt vi hade genom att kolla klipp på youtube, menmen, har man dåliga lärare så har man! Idag fyller iaf världens finaste människa år, min älskade mormor fyller 58 år idag! Min gammtant ❤ så vi va och firade henne förut!
Nu är jag hemma och pluggar lite inför spanska redovisningen imorgon, muntlig del. Får hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0