Helgen som var

Mycket som hänt senaste veckan!

Helgen var iaf guld efter en skitvecka! I fredags spelade jag och några till en korpenmatch hemma i matfors, var så fruktansvärt kul och jag märkte hur mycket jag saknat matforshallen! Vi vann med10-4!

I lördags hade jag match med mitt lag! Efter matchen hade vi lagfest, men eftersom vi va väldigt få tjejer så kom några andra också! Vid halv 11 mötte jag och malin upp Hanna och sagmo. Sedan fick vi skjuts av finaste upp till Emma i Haga där ewwi,Emma och Emelie va! Åkte lite bil innan vi drog hem till ewwi och träffade lite nytt folk! Haha ewwi va helt jävla tokig! Aldrig sett någon så full och galen! Stog i hennes "hångelkök" och myste lite innan vi for iväg ett tag! Vid 2 åkte jag hem!

I söndags spelade jag match med div. 3 vilket var extremt roligt! Fick väldigt många kommentarer om att jag va jätteduktig vilket kändes super att höra eftersom vi vann med 7-6! Fick spöa Sean lite! Haha!

Min toppenhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0