Måndag

Så var det måndag igen. Tycker inte alls om måndagar, dom är så sjukt sega. Många som hade myskläder idag, haha hade velat haft de jag med! Såg så himla mysigt ut.
Annars har inte mycket hänt idag. Idrotten var väldigt skön iaf, men jobbig! Biggan har så bra lektioner, tänker på allt! Hade historia och klassråd efter de. Klassrådet blir bara mer och mer annorlunda, men bra på ett vis! Idag var en fortsättning på det förra vi höll på med då vi fick anonymt berätta om hur man tyckte klassen var i nuläge. Själv tycker jag om min klass väldigt mycket! Vi har väldigt roligt med varandra och iaf jag trivs med allihopa! Sen kan vi ju alltid bli bättre i helklass! 
Har precis varit ute och gått med Isabelle och Asta. Jätteskönt och mysigt! Nu ligger jag i sängen och försööker plugga. Har 2 prov denna vecka att se fram emot. Skönt att få det överstökat bara!
Nej ska göra lite fruktsallad innan jag fortsätter med psykologin.
Ha en bra kväll! :)
 
 
Saknar sommaren som bara den! Längtar till 1000!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0