life

La bloggen på hyllan ett tag, kände att livet, skolan och allt därimellan tog allt för stor plats! Men nu fick Emelie mig att skriva lite, så jag tänkte berätta vad som hänt senaste tiden!
 
Har varit i skolan som vanligt, kliver in i det allra sista nu, så jag kämpar med all den kraft jag har kvar för att göra klart det som ska vara klart! Snart är det äntligen slut på första året i gymnasiet! 
 
Har spenderat mycket tid med min fina familj, varit i Stöde och haft en heldag med fam. Lundgren, så himla mysigt var det! 
 
Men för det mesta har jag väl (tyvärr) fastnat i att dra ut med mina tjejor varje helg. Haha! Har så jäkla kul med dom, skrattar och fular oss som bara den, aldrig trott att man kan ha så fult roligt som jag har med dom! Varit överallt dom senaste helgerna, Timrå på lagfest, helt stört var det! Vi har varit i Alnö, Ljustadalen, Skönsmon, Korsta, Stan, Björkön och ja..Vart har vi inte varit typ? Men kul har vi och det är det viktigaste! :) 
 
Nu sitter vi och planerar inför Nationaldagen, hahahah! I lördags åkte vi 4 brudar till Björkön och var med några grabbar, dit ska vi tydligen tillbaka! Blir nog toppen! 
 
Nu ska jag duscha och göra mig redo för sängen! Ha det så bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0