svar

lina om kämpa:
nu tycker inte jag att det är illa alls men mår du dåligt över det så säger ja inget om det. ha ett litet tips i alla fall, jag äter åt helvete för mycket gosaker på kvällen och när ja inser att det är galet så sätter ja upp en regel som går ut på att innan jag får ta nått smaskens så ska ja äta en morot. dels så blir man lite mätt av den men framförallt så tar det så förbenat lång tid att äta upp skiten så man tappar liksom suget på nått annat. funkar toppenbra. :) men ja hävdar ändå att du är fin precis som du är. fast att va nyttig är ju aldrig fel heller.


svar: alltså..nej jag kan inte säga att jag mår dåligt..mer att jag ofta skäms över mej själv. och jag är även en sån som mumsar massa gotta. tack för tipset! ska jag nog börja med. ska även försöka sluta med gosakerna..vilket jag tvivlar på att de kommer funka..men måste ju försöka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0